ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم شهادت یکی از فرماندهان حماس در لبنان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی سازمان ملل: بیش از ۱.۴ میلیون نفر از سودان فرار کرده اند | قحطی در حال نزدیک شدن است لحظه شکار پهپاد آمریکایی بر فراز مأرب یمن + فیلم نفوذ حماس به سرویس‌های جاسوسی اسرائیل بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: حج، یک سفر معنوی انسان‌ساز و سرآغاز تحول و تعالی است رئیسی از بندر نوشهر بازدید کرد گلایه امام جمعه موقت تهران از مصوبه مجلس برای تعطیلی شنبه‌ها آیت‌الله علم‌الهدی: سیل اخیر یک بحران غافلگیرکننده بود| ابراز تسلیت به خانواده‌های داغدار مشهد و خراسان رضوی
سرخط خبرها

دمشق توسط اسرائیل بمباران شد | چهارمین تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه در ۶ روز اخیر (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۷۰۸۶
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰
دمشق توسط اسرائیل بمباران شد | چهارمین تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه در ۶ روز اخیر (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) + فیلم
بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش دمشق و اطراف این شهر را بمباران کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های عربی و عبری‌زبان بامداد سه‌شنبه از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در آسمان پایتخت سوریه خبر دادند.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» گزارش داد که پدافند هوایی ارتش سوریه در حال مقابله با اهداف متخاصم در آسمان پایتخت این کشور است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» به نقل از منابع محلی نوشت که جنگنده‌های رژیم تروریست اسرائیل در حال حمله به اهداف نامشخصی در دمشق و حومه آن است.

شدت انفجارها به‌حدی است که صدای آن را ساکنان جولان اشغالی و اهالی نزدیک دریاچه «طبریه» واقع در شمال فلسطین اشغالی نیز صدای آنها را شنیده‌اند.

خبرنگار شبکه «المسیره» از سوریه گزارش داد که موشک‌های رژیم صهیونیستی، اهدافی در جنوب شرق و مجاور فرودگاه بین‌المللی دمشق را هدف گرفته‌اند.

گفته می‌شود پدافند هوایی ارتش سوریه بیشتر موشک‌های متخاصم را رهگیری کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابع معارض سوری از شلیک گسترده موشک‌های پدافند هوایی ارتش سوریه به سمت جنگنده‌های متخاصم در آسمان دمشق خبر می‌دهند.

همچنین گفته می‌شود تعداد زیادی آمبولانس و خودروی امدادی در حال حرکت به سمت فرودگاه بین‌المللی دمشق هستند.

دقایقی بعد روزنامه یدیعوت آحارونوت مدعی است که جنگنده‌های رژیم تروریست صهیونیستی در حال حملات مجدد به دمشق هستند.

یک منبع اطلاعاتی صهیونیستی نیز گزارش داد که این حملات ممکن است یک تأسیسات پدافند هوایی در استان «السویدا» را نیز هدف قرار داده باشد.

اولین ویدیو از مقابله پدافند هوایی سوریه به تجاوز اسرائیل به دمشق 

تصویر دیگری از پدافند هوایی سوریه در حال پاسخگویی به تهاجم در آسمان دمشق است

 

انتشار تصاویری از تلفات انسانی در حمله صهیونیست‌ها به دمشق

منابع صهیونیستی با انتشار فیلم‌هایی مدعی شدند که حملات امشب جنگنده‌های این رژیم به تأسیسات مجاور فرودگاه بین‌المللی دمشق، منجر به تلفات انسانی شده است.

حرکت خودروهای امدادی به سمت محل حمله

گفته می‌شود تعداد زیادی آمبولانس و خودروی امدادی در حال حرکت به سمت فرودگاه بین‌المللی دمشق هستند.

لحظه اصابت موشک اسرائیلی به کارخانه شیشه در الکسوه

شنیده‌ها حاکی از آن است که دست‌کم یک غیرنظامی در این حمله به شهادت رسیده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->